
קורס דיגיטלי: מרתיח הלידים
איך לחמם את הלידים שלך לנקודת הרתיחה?
בקורס מיוחד זה אתן לך שיטה סדורה לשיווק עם תוצאות בדוקות שתעזור לך להפוך לקוחות פוטנציאליים ללקוחות משלמים מהר, בלי מניפולציות ובלי שיחות מכירה מתישות
לקוחות מספרים
זו בדיוק אותה שיטה בה בעלי עסקים שאני מלווה להגדלת הכנסות משתמשים כדי לייצר לקוחות שמתרגשים לקנות מהם את השירותים שלהם...
ההכנסות גדלות מהרגע שהכרתי את עמית
אנחנו באמריקה והבאת לנו הברקות שעבדו פה ממש טוב
הכפלתי את ההכנסות שלי עוד בתחילת הליווי
האתגרים
למה השיווק שלך לא עובד?
אני מניח שיש הרבה דברים שכבר ניסית, חלקם אולי עבדו לך, אבל רובם כנראה שלא. לכן יש לי הרגשה שהבעיות הבאות ישמעו לך מאד מוכרות
הטלפון לא מצלצל...
ניסית לפרסם את עצמך ברשתות החברתיות, במטרה להביא לידים ולהפוך אותם ללקוחות - אבל זה פשוט לא עובד. קיבלת לכל היותר 2-3 תגובות מחברים, אמא, אבא או הדודה המפרגנת… אבל לידים ופניות מלקוחות פוטנציאליים? לא הגיעו משם בכלל.
ברררר קפוא לך?
בטח זה מרגיש לך מייאש אחרי שנתת לקהל שלך כל כך הרבה תוכן ושסופסוף מישהו מואיל בטובו לפנות - אין לו מושג מה בעצם העסק שלך עושה ולמה שווה לו להתקדם אתך ולרכוש ממך.
מה לכתוב?
אולי גם נתקלת בקושי ביצירת תכנים שמביאים תוצאות. כשאין "פרוטוקול עבודה" זה קשה ליצור תוכן איכותי, רלוונטי ואטרקטיבי באופן קבוע שיעניין את קהל היעד ויגרום להם לרצות לקנות ממך. זה נראה שאנשים כבר מתעלמים מהתוכן שלך, נמאס להם לשמוע על העסק שלך ואולי אפילו גם את עצמך כבר שעממת...
התחרות אבודה מראש?
כולם כבר פה!!! כל המתחרים שלך תופסים את תשומת הלב של קהל היעד שלך ונראה לך שאין כבר איך להתבלט ולהיות ייחודיים בתוך ים התוכן והמודעות של המתחרים. נשאר עוד מה לעשות?

"הקורס ברור מאוד, מסביר מה ואיך לעשות ובעיקר מעורר לפעולה. אין תירוצים..."
ד"ר אפרת צדיק

הפתרון
אז איך הופכים את השיווק לאפקטיבי כבר היום?
עד כמה שזה ישמע לך מוזר, לידים זה לא העיקר. כדי להפוך את הלידים האלה ללקוחות צריך לגרום להם להקשיב לך, להתחבר אליך, לבחור את המוצר שלך מתוך אוקיינוס של מתחרים ולבסוף גם להפוך ללקוחות שלך.
איך יקשיבו לך?
נכתוב לשלב שבו נמצא קהל היעד בתהליך קבלת ההחלטה
איך יתקדמו איתך?
ננסח את המסרים שמובילים את קהל היעד להתקדם בקבלת ההחלטה לרכוש ממך
איך ירכשו דווקא ממך?
נחדד את התהליך שיגרום להם לרצות דווקא אותך
✔מפת הלקוח
הסתכלות מקיפה על כל 6 המצבים השונים שבהם נמצא הלקוח הלקוח, כדי שיהיה לך אבחון ברור איפה בדיוק נמצאים הלקוחות הפוטנציאליים שלך, עכשיו!
✔שפת הלקוח
בהירות איך לפנות באופן שונה בכל מצב בו נמצא הלקוח, כי לא דומה לקוח שלא מבין שיש לו בעיה, ללקוח שמכיר אותך ויודע מה יש לך למכור, אבל יש לו התלבטויות כמו "זה יקר לי" או "זה לא יעבוד אצלי".
✔ פרקטיקה
ניתוח מלא בדוגמאות מהעסק שלי ומעסקים נוספים על סוג המסרים המדויק שהלקוח צריך לקבל בכל שלב כדי לקנות ממך!

כסף
ראית השקעה יותר משתלמת מזאת?
אם פרסמת ממומן, אז חשבון פשוט יראה לך ש"בזבזת" על ניסיונות שלא הצליחו לפחות 10,000 שקל בחודשים האחרונים. אני מניח שלקמפיינר מתחיל שילמת 2,000 שקל בחודש ולפחות עוד 1,500 שקל על מודעות, ומה יצא לך מזה?
אני מבין, זה מבאס להוציא כספים על דברים שלא מביאים תוצאות. פגשתי רבים מדי שכבר זרקו כסף על ממומן ועל קורסים דיגיטליים בשיווק והתבאסו לגלות איך את כל הכסף שנזרק היו יכולים לחסוך לו רק הלידים היו חמים יותר.
הקורס הזה לא רק יראה לך איך לחסוך, הוא תכל'ס יראה לך איך בכלל לא להוציא את הכסף, אלא רק על לידים חמים.
לא שכחתי שהבזבוז הזה לא מסתיים רק בכסף. מה עם שעות העבודה שלך? אותם שעות שהתברבשת על פוסטים "תפלים" שרק בזבזו לך זמן ואנרגיה.
והחדשות הטובות הן שזה גם לא נגמר בזה. כי החסכון הכי גדול הוא בלהוציא אותך מהקיפאון שהבזבוז תקע אותך וסופסוף להתניע את השיווק שלך בכיוון שבאמת יתרום לך.
שווה, נכון?
זה לא קורס לבוידעם! לא בשביל לשמור למתישהו. הפעם זה באמת לבוא, ליישם ולהביא לקוחות. ובאמת, זה לא רק הלקוחות שיבואו עכשיו, כי כשתגדל כמות העוקבים שלך ויהיה לך את הפרוטוקול לחימום לידים, אז בכל חודש יבואו עוד ועוד לקוחות. היית רוצה להוסיף עוד כמה לקוחות כל חודש בלי לבזבז כסף על לידים שלעולם לא יקנו?
נו, אז כמה אני מבקש ממך להשקיע בעסק שלך?
אני חושב ש 297 ש"ח יהיה מחיר סמלי לעומת הרווח שיהיה לך מהקורס הזה.
אבל...
בימינו שקורסים דיגיטליים נמכרים לפי משקל (אורך החפירות...), אני נאלץ לתת לך את הקורס במודל של מיני-קורס "זול".
זה מחפיר, אבל זה אומר שהרווחת, כי הקורס הזה בסך הכל יעלה לך 67 שקל כולל הכל, כסף שיחזור אליך בקלות בעז"ה.
בקיצור, שווה לך לקפוץ על ההזדמנות לפני שאני אתעשת על עצמי ואפסיק להיכנע למחירים מגוחכים כאילו היה זה עוד סרט מטופש בקולנוע.
בונוסים
אבל רגע זה לא נגמר בזה
החזון שלי הוא שבעלי עסקים יהיו מומחים כמו דוקטורים להגדלת הכנסות מהעסק שלהם, לכן אני רוצה להוסיף לך עוד מתנות:
הרצאה מוקלטת
איך ליצור מאגר לקוחות פוטנציאלים שרוצים לקנות ממך?
בהרצאה אלמד אותך תהליך מוכח וברור שיראה לך בדיוק איך ליצור עתודה של אנשים שמעוניינים בשירותים שלך, בלי ידע טכני ושיווקי מסובך ובלי לייצר לך עומס משימות אינסופי.
הרצאה מוקלטת
יסודות השיווק האורגני בפייסבוק
בהרצאה אלמד אותך את יסודות השיווק האורגני בפייסבוק, כדי שתהיה לך תמונה שלמה ומפורטת איך לשווק בצורה מסודרת, מדויקת ויעילה.
מי אני?
ד"ר עמית הולנדר
מטרת תכניות הליווי והקורסים שלי לנותני שירותים כמוך היא לעזור לך להפוך את העסק ליציב ורווחי, בלי לבזבז את הזמן על שטויות שלא מביאות לקוחות או לזרוק כסף מיותר על תקציבי פרסום מפלצתיים שלא מייצרים תוצאות.

מה קורה ללקוחות שלי שעובדים לפי מרתיח הלידים
הגעתי מהקמת עסק לעסק משגשג
זה שווה וזה משתלם
יצאתי עם פעילות משמעותית שהקפיצה אותי למקום שאליו רציתי להגיע
אולי יש לך שאלה?
אולי כאן נמצאת לה התשובה לשאלה שלך...
בהצטרפות שלך לקורס “מרתיח הלידים” תהיה לך סדרת מסרים בדוקה שחייבת להיות בכל ערוצי השיווק שלך, כדי שהשיווק שלך יהיה אפקטיבי. לשם כך, אתן לך הסבר מעמיק ומדויק, חוברת עבודה מפורטת ושפע של דוגמאות לפיתוח החשיבה היצירתית שלך.
כדי לתת הזדמנות לכל אחד ללמוד המיני-קורס הוא מוצר בעלות השקעה נמוכה וללא ליווי אישי. אפשר לרכוש פגישה או ליווי להטעמה אישית, לפי הצורך.
שיווק מוצלח הוא תוצאה של חשיפה לקהל היעד הנכון, במילים הנכונות, עם ההצעה הנכונה ובזמן הנכון. הקורס לא מתיימר להחליף ליווי עסקי עד לתוצאה. אם לא הגעת לתוצאות שרצית תוך 14 יום, יש לך אפשרות לקבל מאיתנו פגישת ייעוץ מוזלת שתעזור לך לדייק את החסר.
הקורס מתאים לכל עסק שמתכנן את המסרים מאחורי התכנית השיווקית שלו. הקורס לא מתיימר להחליף לך את האסטרטגיה השיווקית ובניית תכנית העבודה שלך.